prof. dr hab. Tomasz Małyszek
Dyrektor Instytutu Filologii Germańskiej
1. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji ewaluacji naukowej Instytutu we współpracy z kierownikami Zakładów/pracowni oraz kierownikiem Biblioteki IFG.
2. Koordynacja planów zadań badawczych finansowanych z dotacji statutowej.
3. Nadzór nad przygotowaniem sprawozdań z działalności jednostki.
4. Koordynacja spraw wydawniczych prowadzonych w IFG (czasopisma, książki).
5. Nadzór nad sprawami finansowymi IFG.
6. Koordynacja wydarzeń naukowych prowadzonych w IFG w porozumieniu z zastępcą Dyrektora ds. organizacyjnych i programowych.
7. Koordynacja pracy administracji i Biblioteki IFG.
8. Współpraca z Radami Dyscyplin.
9. Współpraca z Dyrektorem i w razie potrzeby zastępowanie go we wszystkich sprawach należących do jego kompetencji.
1. Organizacja procesu dydaktycznego w IFG we współpracy z zastępcą dyrektora ds. programowo-organizacyjnych.
2. Piecza nad sprawami studenckimi w IFG.
3. Sprawowanie nadzoru nad procesem rekrutacji na studia stacjonarne i niestacjonarne prowadzone w IFG.
4. Sprawowanie nadzoru nad procesem wprowadzania nowych programów studiów, zmian wprowadzanych w planach studiów, programach zajęć, a w szczególności formach egzaminów oraz ich ewaluacji na kierunku filologia germańska w porozumieniu z zastępcą Dyrektora ds. organizacyjnych i programowych.
5. Nadzór nad specjalnością dodatkową „Przygotowanie do zawodu nauczyciela”.
6. Koordynacja hospitacji zajęć prowadzonych przez pracowników IFG, współpracowników IFG oraz doktorantów, w tym opracowanie propozycji harmonogramu hospitacji (dokument uchwalany corocznie w październiku przez Radę IFG) oraz sporządzanie semestralnych sprawozdań z przebiegu hospitacji, we współpracy z pozostałymi członkami Instytutowego Zespołu Hospitacyjnego.
7. Nadzór nad jakością kształcenia.
8. Nadzór nad procesem przygotowywania dokumentacji na potrzeby akredytacji w porozumieniu z zastępcą Dyrektora ds. organizacyjnych i programowych.
Zastępca Dyrektora ds. organizacyjnych i programowych
1. Organizacja procesu dydaktycznego w IFG we współpracy z zastępcą dyrektora ds. dydaktycznych.
2. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji procesu dydaktycznego.
3. Sprawowanie nadzoru nad procesem wprowadzania nowych programów studiów, zmian wprowadzanych w planach studiów, programach zajęć, a w szczególności formach egzaminów oraz ich ewaluacji dla kierunku filologia germańska w porozumieniu z zastępcą Dyrektora ds. dydaktycznych.
4. Zamawianie zajęć realizowanych przez pracowników spoza IFG i/lub Wydziału.
5. Nadzór nad przygotowaniem materiałów informacyjnych dotyczących studiów prowadzonych w IFG, w tym nad stroną www.ifg.uni.wroc.pl.
6. Opracowanie wniosków, wynikających z semestralnej ankietyzacji zajęć.
7. Koordynacja działań mających na celu promocję studiów w IFG w szkołach.
8. Współpraca z interesariuszami zewnętrznymi.
9. Współpraca z samorządem studenckim i kołami studenckimi.
10. Współpraca z DAAD.
11. Nadzór nad procesem przygotowywania dokumentacji na potrzeby akredytacji w porozumieniu z zastępcą Dyrektora ds. dydaktycznych.
12. Współpraca z Dyrektorem i w razie potrzeby zastępowanie go we wszystkich sprawach należących do jego kompetencji.